Virtuální sídlo představuje službu pro podnikatele. K čemu slouží a jaké výhody nabízí? Jaké služby můžete konkrétně v této souvislosti využít?
Co je virtuální sídlo?
Virtuální sídlo je specifická služba pro podnikatele. Vytváří se tak vztah mezi pronajímatelem a právnickou osobou. Ta si může pronajatou adresu nechat zapsat do obchodního rejstříku coby sídlo. To totiž musí povinně mít, jinak by nemohla vzniknout.
Svoje sídlo ale musí mít podle stávající legislativy i OSVČ. I ta si tak za úplatu může pronajmout právě to virtuální. Poplatek se platí zpravidla měsíčně nebo ročně.
Jaké má virtuální sídlo výhody?
Obecně lze říci, že stávající legislativa vyžaduje, aby byl podnikatel na konkrétní adrese dohledatelný. Tedy bylo jej možno identifikovat, snadno dohledat a přeposlat mu sem i korespondenci. Proto se vyžaduje prokazatelně zaznamenat takovou adresu ve veřejném rejstříku, například v tom obchodním.
Což ale často nekoreluje s reálnými požadavky podnikatelů. Ti totiž fyzické prostory pro realizaci svého podnikání mnohdy nepotřebují. Pracují na dálku, sjednávají si schůzky přímo u klientů nebo mohou pracovat v kavárně, coworkingovém centru či zkrátka kdekoli jinde na cestách.
Proč by si zejména OSVČ neměly nechávat zapsat svoje sídlo přímo domů? Je to samozřejmě z hlediska legislativy možné, ale v praxi to není příliš vhodné. Znamená to, že z povahy sídla jako takového bude vaše adresa domů veřejně dohledatelná, a tedy každému dostupná. Virtuální sídlo napomáhá chránit vaše soukromí, majetek, vaše blízké a vaše soukromí.
Dalším významným hlediskem je jednoznačně i zvýšení prestiže. Virtuální sídla nabízejí zpravidla takovéto formální umístění konkrétní firmy do velkých měst. Můžete tak získat i lukrativní adresu v centru Prahy.
Jak tato služba funguje?
Zcela automaticky je vydáván nutný souhlas vlastníka nemovitosti s umístěním sídla. V rámci virtuálního sídla však získáváte i další služby. Do měsíčního paušálu bude zahrnuto i zajištění dalších zákonných náležitostí. To znamená například přebírání pošty, ale i řádné označení. Poštu si můžete nechat i přeposlat, abyste skutečně o nic nepřišli.
Se službou tak získáváte komplexní administrativní servis. Firmy jsou navíc schopny v rámci péče o své klienty nabídnout i nadstandardní služby, jako je
například vedení účetnictví nebo pravidelné a včasné upozornění na došlou poštu.
Prostory navíc nejsou k dispozici pouze fiktivně. Kancelář či zasedací místnost si můžete pronajmout i skutečně, ale výhradně tak, jak potřebujete. Tedy i jednorázově, nepravidelně, případně pouze příležitostně, třeba s frekvencí několikrát za rok. V konečném důsledku také dochází ke snížení nákladů na pronájem fyzické kanceláře.
Proč si vybrat Parker & Hill?
Registrační agentura Parker & Hill nabízí komplexní služby v rámci zajištění virtuálního sídla pro podnikatele. V současné době se soustředí prioritně na nabídku pronájmu adres v Praze. To probíhá plně v souladu se zákonnými požadavky.
Znamená to, že klient získá jistotu vydání souhlasu s umístěním sídla. Následně do rukou dostává i řádnou smlouvu o poskytnutí virtuálního sídla. To bude v souladu s podmínkami také označeno a celý proces završuje podání návrhu na zápis změny do obchodního rejstříku o změně tohoto údaje.
Využít můžete i doplňkové služby, jako je dosílka nebo pronájem zasedací místnosti. Parker & Hill tak firmám zaručuje komplexní podporu. Kromě toho vyniká spolehlivostí a výhodnými cenami. Zaujala vás nabídka? Kontaktujte registrační agenturu pro více informací nebo sjednání služby.