Grafické prvky musí splňovat celou řadu zásad


Při tvorbě letáků, vizitek, bannerů a dalších propagačních materiálů, jsou nezbytností grafické prvky. Grafika je prakticky to první, co vašeho potencionálního zákazníka zaujme a na základě čeho se rozhodne pro další kroky. Nejvíce využívané jsou pochopitelně fotografie.

grafika

  • Mohlo by se zdát, že v dnešní době digitálních technologií není problém pořídit vhodnou fotku.

  • Není to tak docela pravda.

  • Fotografie pro profesionální prezentaci musí být na vysoké úrovni.

  • Zkušení fotografové vědí, že je nutné správně nastavené světlo, volba optimálního úhlu a další prvky, bez kterých bude fotka jen nudným obrázkem do rodinného alba.

Jednou z možností při tvorbě propagačních materiálů je využít možnosti fotobanky. Získáte sice profesionální fotku, která bude odpovídat vašim představám, ale má to jeden malý háček. Vybranou fotku už může mít jiná firma. Vlastně jiné firmy. A originalita je tím pádem pryč.

Proč grafika z rukou profesionála?

Dalším důvodem, proč využít pro grafické služby odborníky, je umění zacílit na určitou skupinu. Pokud budete prodávat například hračky, pak může být součástí reklamního letáku třeba bludiště, omalovánky nebo vystřihovánka. Seniory většinou zaujme křížovka nebo zajímavý recept.

počítač

Další důvody, proč si vybrat pro tvorbu propagačních materiálů odborníky

Jedním z velice využívaných reklamních prvků jsou bannery. Jejich účelem je jasné a stručné oznámení, které zákazníka zaujme a snadno si ho zapamatuje. Text i grafická stránka spolu musí naprosto souznít. Součástí banneru by mělo být logo společnosti a měl by být vytvořen ve firemních barvách.

  1. Banner má ale dva významy.

  2. Není to pouze „velký tištěný plakát“.

  • Internetový banner je také interaktivní grafika využívaná na webových stránkách.

  • Dnes tvoří tyto bannery jednu z nejvyužívanějších forem internetové reklamy.