Prakticky žádný podnikatel se dnes neobejde bez kvalitních internetových stránek. Má to ale jedno úskalí. Konkurence je skutečně obrovská, a proto je nutné ty svoje stránky trochu postrčit do popředí. Ideální možností je Linkbuilding. Co se pod tímto zajímavým názvem ukrývá? Jedná se o nákup zpětných odkazů.
- Právě zpětné odkazy jsou zodpovědné za to, aby vyhledávače poznaly, že je právě ta vaše stránka oblíbená.
- Proto ji budou zobrazovat na vyšších pozicích.
Stránky, které zpětné odkazy nemají, mají prostě v záplavě těch ostatních tak trochu smůlu.
Jak poznat kvalitní zpětný odkaz
Aby byl výsledek efektivní a přínosný, je nutné používat pouze kvalitní zpětné odkazy.
- Jak je poznáte?
- Docela jednoduše.
Kvalitní zpětný odkaz se umístí na kvalitní a obsahově relevantní (obsahově rozhodující) doméně.O kvalitě výsledku rozhoduje také relevance stránky, na které bude odkaz umístěn. Je jasné, že bude zapotřebí, aby vámi nabízené produkty souvisely s obsahem stránky, na které se objeví váš odkaz.
V čem vám pomůže Bzoomer
Budování vysoce kvalitních zpětných odkazů můžete nechat v rukou speciálně vyvinutého nástroje, kterým je Bzoomer. Zde je možné nakoupit si balíček více odkazů a tím mít větší šanci na úspěch.
- Bzoomer vytváří obsah na základě vámi navržených klíčových slov.
- Klíčová slova jsou tedy zásadní.
- Je nutné, aby byla dostatečně specifická.
Příliš obecná klíčová slova by mohla navést vaše potencionálního zákazníka na docela jiné stránky, které s hledaným produktem vůbec nemusejí souviset. Například klíčové slovo „galaxy“ by zákazníka mohlo poslat na výlet do vesmíru, a nikoliv na stránky s mobilními telefony. Stačí specifikovat typ mobilu a vyhledávač se podle toho zařídí. Klíčová slova mohou být také v různých obměnách. Vždy ale musí být jasné, o jaký produkt se jedná.